www.miaholm.blogg.se

Jag har startat en ny blogg fr o m nu eftersom jag och Susanne har gått skilda vägar :) Nja....Vi har inte skiljt oss på riktigt, det är bara det att vi har beslutat att inte blogga ihop längre. Så därför hittar du inte hennes inlägg här. Dom är borttagna.

Jag blir jätteglad om du vill fortsätta läsa om mig och mitt liv på min nya blogg som heter:

www.miaholm.blogg.se  Välkommen!

Mina gamla inlägg kommer förstås att ligga kvar här om det nu är så att någon vill läsa dom igen! :)

Vi ses!

Kram
Mi@

Kommentarer
Postat av: Zara Millard

Hej Mia! Vad jag blev glad när jag hittade Dig här! Vad trevligt allt var att läsa och fina bilder! Men nu undrar jag hur får jag tag på mamma Kristina, var finns hon? Du ser ju ut att ha det jättebra och tänk att jag vet precis hur Du kände det att släppa iväg Linus till USA, tänka sig att han är vuxen kille. Du får många kramar från mig o hoppas Du hör av Dig!

Zara

2010-10-20 @ 17:44:35
Postat av: Mia Holm

Hej Zara!

Ursäkta att svaret kommer så sent, men jag har inte varit inne på min den här bloggen på jättelänge, eftersom jag nu har en ny blogg.

Hoppas det är bra med dig :)

Mamma finns fortfarande i Örebro och bor tillsammans med Freddy i en nyproducerad jättefin lägenhet sedan 1,5 år tillbaka ungefär.

Du hittar hennes adress och telefonnummer om du söker henna på hitta.se t ex Hon finns även på Facebook.

Hälsningar, Mia

2011-04-04 @ 15:26:02
URL: http://miaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0