Göra barn á la cyber

Loggade in på fejjan och skrollade som vanligt ner på "startsidan" för att se vad mina vänner har haft för sig under de senaste timmarna.
När jag kom till min vän Olivers statusrad så läste jag denna lilla söta "göra barn" historia som förklarar detta fenomen på ett mycket spejsigt vis :)

Ni vet hur det är när barnen börjar fråga hur barn blir till; det kan ju vara lite knepigt och förklara det exakt så som det faktiskt är.....Men idag handlar ju allt om datorn, den är ju alltid i fokus och finns i var mans hem så då kan man ju dra till med denna.

Barnet frågar alltså: Pappa, hur kom jag till? Hur gör man bebisar?

Svaret kommer här:

"Mor och jag möttes i ett chattrum. Jag började att maila din mor och efter ett tag så möttes vi på ett internet-café i ett eget rum. Mor stack då in mitt usb-minne in i hennes usb-port och när jag började överföra, så visade det sig att vi inte hade någon brandvägg (!) och det var försent att trycka på delete. 9 månader senare dyker ett litet virus upp... och det var du..."

Visst är den rolig och lite söt?  / Mi@ /




Kommentarer
Postat av: Heather i Buffalo, NY

HAHAHAH roligt!

2010-09-08 @ 23:57:37
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0