Tjejkväll

Det kom ett fax till jobbet förra veckan med en inbjudan om en tjejkväll på Scandic i Borlänge. Kul tänkte jag, och slängde ut frågan till kära syster Pernilla och bästaste Susanne och dom hakade på direkt.

Det var en massa trevliga och roliga tjejer och tanter där och vi fick jättegod buffé och vin och superdupergoda chokladpraliner! Där fanns oxå några mysiga utställare som sålde sina produkter och då kom vi verkligen igång må ni tro.
Jag träffade Irene som har butiken IRMA´s UTHUS och jag blev helt kär i hennes produkter. Kändes nästan som vi blev lite kompisar där, lite spontant, för vi hade en sak gemensamt; nämligen kärleken till hjärtan.
Jag kom naturligtvis igång och berättade om att Anders INTE gillar dom och hur jag försökt att smyga in hjärtan lite här och var i huset.
Hon säljer bl a jättefina skyltar som hon målar och textar själv och jag kunde så klart inte låta bli att köpa en. Sen, innan jag gick därifrån fick jag en jättefin "hjärt"present av henne, värd nästan 100 kronor! Hon var en jättegullig och varm person som jag verkligen klickade med. Ska åka förbi hennes gårdsbutik så snart jag får tillfälle. Kolla gärna in hennes blogg.


Jag har hängt upp den här i smyg i sovrummet *hi hi* Får se om Anders upptäcker den när han kommer hem!


Min fina gåva med lilla skyddsängeln - hänger nu bredvid min säng & vaktar mig.

Köpte även en jätteläcker prydnadshäst från AnnaViktoria, blev kär i den direkt eftersom formen var så fin och färgerna är riktigt passande för vårt vardagsrum.


Kolla vad fin den är! Pållen pryder nu vårt läckra vitrinskåp.

Til´ next tajm (which I Hope will be sooner than last time) PUSS // Mi@ //


Kommentarer
Postat av: Sus

Ja det var en härlig och inspirerande kväll med massor av skratt, trevliga tjejer, mat, vin och shopping ;)

Kan tänka mig att Hästen gör sig himla fin ihop med den supersnygga Jordgloben.

P & K

2010-05-02 @ 15:54:04
URL: http://miaochsus.blogg.se/
Postat av: Heather KL

Så fina saker :D

2010-05-03 @ 18:50:39
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0