VinterVackert

Det har varit en underbart vacker dag idag. Vintern är på topp och graderna är långt under noll. Solen sken och himmelen var blå och när jag var ute och tog en nypa luft på lunchen kunde jag knappt titta för så ljust var det. Solen reflekterade i den vita snön så till den milda grad att jag fick lov att stirra ner i backen där jag gick. Kände mig nästan som en björn som legat i ide hela vintern och ruvat i mörkret och som nu hade vaknat till liv.

Utanför jobbet såg jag vackra istappar i massor som hängde ner från taket och solen bara strålade på dom. Det var så vackert att jag måste ta ett par bilder.


Ser nästan lite mystiskt och trollskt ut på nåt sätt


Värld av snö, glas och is

 // Kram Mi@ //
.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka underbara bilder! ser verkligen magiskt ut..

2010-03-01 @ 10:14:15
URL: http://jessicathurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0