Med en enkel tulipan...

Tjoho! Ja, då är jag tbx efter att ha varit osynlig ett tag!! Det är ju helt förskräckligt att jag inte har skrivit en enda liten rad här på 1,5 månad (!!!) Jag som egentligen älskar att skriva ju! Men faktiskt så har inspirationen och lusten inte funnits där och det har även varit andra saker som har tagit upp mina tankar. Men nu så fick jag inspiration och dessutom blev jag så glad när jag kom hem igår kväll för då överraskade Anders mig med:


Underbart vacker tulpanbukett


Stor bok om katter


Fina & uppskattade presenter på en vanlig fredag från min fina man!

På tal om tulpaner och katter så verkar tulpaner vara ett hett villebråd för min lilla Bella Bellamí. Häromdagen hade jag vackra vita tulpaner på matrumsbordet och när jag kom hem från jobbet så låg samtliga vita blomblad utspridda lite här & var på golvet....Då blev inte matte glad, men samtidigt kunde jag inte låta bli att le. Hon är ju en liten bustjej som bara är ett halvår och det har ju aldrig varit fel att vara nyfiken här i livet.

Kolla här när hon upptäckte dom gula tulpanerna som vi har på hallbyrån.


Titta hur hon försöker snika åt sig några blad :)


Ibland kan man lyssna på matte oxå och se söt ut och posera fint

// Mi@ //

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Guud va söt hon är,lilla buskissen.

Bamsekram från Gunilla

2010-02-21 @ 09:20:07
Postat av: Heather K-L i Buffalo

Aww vilken sotnos!



Kram!

2010-02-21 @ 15:36:44
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0