Mia meets Mia

Jo, det var så sant! Häromdagen hade vi celebert och jättetrevligt besök på jobbet.
Mia Törnblom var och föreläste för en full hörsal och jag kunde inte låta bli att tjyvlyssna lite grann mellan varven. Hade ju bara sett henne i olika sammanhang i diverse TV-program och hade väl, i ärlighetens namn, tyckt att hon allt som oftast var lite väl överpositiv och sprallig. Men när jag nu träffade henne IRL så ändrade jag uppfattning. Hon är en väldigt trevlig, ödmjuk och varm person som verkligen smittar med sina skratt och ibland dråpliga berättelser tagna ur hennes eget liv. Man har svårt att sluta lyssna och vill bara lyssna mer & mer!

Om ni har möjlighet, gå och lyssna på henne, det är det verkligen värt!


 
Mia Törnblom och jag - Friends forever :) Eller ?



Kommentarer
Postat av: Sus

Två "soliga" Mior en helt vanlig dag i Teknikdalen :)

2009-12-11 @ 09:42:14
URL: http://miaochsus.blogg.se/
Postat av: Heather KL

Vad roligt! =) Hon är lika vacker som dig!

2009-12-11 @ 13:33:34
URL: http://hemmamamma-i-usa.blogspot.com/
Postat av: Mia Frick

Åh,vad häftigt! Jag har läst hennes böcker,mycket bra med nästan lite överför possitiva/energiska. Men hur som helst läsvärda. Kram Mia =)

2010-01-21 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0